
Tweedehands Speelgoedbeurs 25 oktober a.s.

Ruim voor de feestdagen houden we de Tweedehands Speelgoedbeurs. Voor velen een uitkomst bij het zoeken naar leuke cadeaus. Dat is consuminderen en leuk voor de portemonnee!
Waar: Anjerpunt Hoonhorst
Wanneer: dinsdag 25 oktober 2016
Beurstijd: 20.00-21.30 uur
Entree: Gratis
Bij deze Tweedehandsbeurs hanteren we de volgende formule:
- Het is GEEN gewone beurs met kraampjes die verhuurd worden.
- Wilt u artikelen verkopen, dan hoeft u zelf niet eens op de beursdag aanwezig te zijn, wij verkopen
voor u!
- U vraagt een inschrijfnummer aan, prijst zelf thuis uw artikelen en levert uw artikelen in en haalt de
niet-verkochte artikelen weer op op de vastgestelde dag en tijd. U ontvangt na de beurs 1/2 van uw
verkoopprijs, de andere helft van uw verkoopprijs gaat naar kinderactiviteiten van het Anjerpunt.
Wanneer u uw niet-verkochte artikelen niet ophaalt, doneren wij dit aan de voedselbank.
- Vanaf nu kunt u via speelgoedbeurs@anjerpunthoonhorst.nl een persoonlijk inschrijfnummer aanvragen.
Dit inschrijfnummer moet u vermelden op alle artikelen die u wilt verkopen.
Bij aanmelding ontvangt u ook per email de algemene voorwaarden.
Data:
Inlevertijd bij het Anjerpunt:
Maandag 24 oktober van 20.00-21.30 uur
Tweedehandsbeurs Speelgoedbeurs:
Dinsdag 25 oktober van 20.00-21.30 uur
Ophalen van niet verkochte artikelen en uitbetaling bij het Anjerpunt op:
Woensdag 26 oktober van 20.30-21.30 uur
Let op!
De vrijwilligers hebben ten allen tijde het recht om aangeboden spullen te weigeren.
Inleveren gebeurt op eigen risico en wij zijn niet aansprakelijk voor schade aan of vermissing van ingebrachte goederen.
Weetjes vooraf:
• Via speelgoedbeurs@anjerpunthoonhorst.nl kunt u een inschrijfnummer aanvragen.
Dit kan tot en met de uiterste inschrijfdatum 15 oktober 2016, of totdat het maximum aantal
deelnemers (50) is bereikt.
• Na inschrijving ontvangt u een persoonlijk nummer. Dit nummer dient u door middel van een witte sticker
of label op het speelgoed te plakken. Op deze manier kunnen wij uw opbrengst bijhouden en er voor
zorgdragen dat het speelgoed dat niet is verkocht bij u terugkomt (indien u het niet doneert aan de
voedselbank).
• Iedere deelnemer mag maximaal 20 stuks speelgoed inleveren, waarvan 2 grote artikelen.
• Het speelgoed moet schoon, heel en compleet zijn.
• Het volgende speelgoed wordt niet geaccepteerd: videobanden, dvd’s, cd’s, pc-games, knuffels, stoffen
babyspeelgoed, badspeeltjes, duikbrillen, opblaasartikelen, waterspeelgoed, gebruiksvoorwerpen zoals
autostoeltjes, rugzakjes, luiertassen, buggy’s, kinderkameraccessoires etc.
• Wij hebben ten allen tijde het recht om aangeboden spullen te weigeren.
• Het inleveren van speelgoed gebeurt geheel op eigen risico. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade aan
of vermissing van ingeleverd speelgoed dan wel eventuele andere schade.
• De sticker of het label met daarop uw persoonlijke nummer en de verkoopprijs dient goed bevestigd te
worden aan het speelgoed. U bent hier zelf verantwoordelijk voor, wij controleren dit niet! Speelgoed
zonder nummer wordt niet verkocht.
• Er wordt alleen met contant geld gewerkt.
• We laten in de zaal geen kinderen toe, geen kinderwagens en buggy’s, en geen boodschappentassen en
handtassen. U krijgt de gekochte spulletjes na aankoop mee in een tas van ons.
Algemene voorwaarden:
Deze worden naar u toegestuurd wanneer u de aanvraag doet voor een inschrijfnummer.